Bilder från stallet idag !


Blinkblink (A)



TORR poniiii



BLÖT poniii , bilden är från igår , kom världens regn ovädern när jag skritta av = blöt ponii
 & blöt tuviiii



Min sötnos!



Älskling (L)



SchtekarN !



Sen när man inte vill vara med på kort längre , så går man iväg (Y)



Snygging!



Sötiii (L)


 
Miiiin (L)



Fluuus! (L)



Blåste som fan , Flusen fryser :(



Var bara tvungen att lägga upp denna söta bild på Filur , sjukt mycket snö !
hihi , kolla all snö runt mulen (A)







Kommentarer
Postat av: fannyy <3

haha, fan vad söta bilder!

saknar dej tove :( hitta på nåt på lovet? :D

pusss' <3

2010-04-02 @ 22:42:06
Postat av: Tove

haha (A)

Saknar dig med Fanuuu <3

Det måste vi göra ! :D

2010-04-03 @ 09:26:17
URL: http://toveamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glad påsk :D

Glöm inte min tävling i min blogg :D

http://borasryttaren.blogg.se/2010/april/paskens-blogg.html#comment

2010-04-03 @ 09:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0