Hemma!

Blev inget stan med mamma idag så ag drig hem istället :)
Har precis ätit lunch och ska dra ut och sola lite ^^ as gött väder ! :D

Men innan det tänkte jag visa min veckoplanering för mina pollar denna veckan :

Filur :
Måndag: Ut och joggas.
Tisdag: Ut i skogen och klättra.
Ondag: Vila.
Torsdag: Trim på banan.
Fredag: Ev. tävling.
Lördag: Ev. tävling.
Söndag: Ut och skritta.

Gabriel:
Måndag: Ut i skogen och klättra.
Tisdag: Ut och jogga.
Onsdag:Trim på banan.
Torsdag: Joggas på banan.
Fredag: Får se om vi åker och tävlar kanske jag inte hinner rida när jag kommer hem , så ev vila.
Lördag: Ut i skogen.
Söndag: Om han inte vilade på fredagen så ska han vila på söndagen.

Jah , så kommer veckan se ut för mina älsklingar! Kan kanske ändra någonting :)
Men det får vi se ;)


Bild från när vi var och hämtade min älskling!
27 maj 2008 (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0