Resultat!

Fan vad lack jag vart på mig själv asså ! xd
Jag kan börja med att säga att jag har världens finaste ponny !

Gick bra till 4:an , vi kom lite nära och jag tappade fokus och jag missade svängen till 5:an , fan vad jag blev arg på mig själv xd första gången någonsin jag missar ett hinder xd men men någon måste ju vara den första xd
Sen gick det kalas bra 5:an och frammåt till sista i tre kombinationen där vi kom lite nära på c hindret , men inget jag skyller på Filur , han är världs bäst och jag älskar han över allt annat .
Dock är jag riktigt förbannad på mig själv som gjorde den missen xd och det var mitt fel i tre kombin också.

Men överlag var det ingen dåligt runda, hoppade sjukt fint!
LA känns varken så högt eller svårt just nu , inte med den super ponnyn! (L)
Men det är jag jag så gör fkn ryttarmissar ...



Fina ponny ! (L)


Kommentarer
Postat av: emma

hihi söööt =)

2010-04-10 @ 19:59:01
URL: http://eemmaborg.blogg.se/
Postat av: m a r i a

Hej! Har just nu en frågestund i min blogg och skulle bli jätteglad om du lämnade en liten fråga. Kram på dig :)!

2010-04-10 @ 21:12:41
URL: http://mariasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0