Svar...



Står : Men ska du inte vara blå då längre ? :O

Tyckte frågan var lite rolig xd men svar på den är att jag ( just nu iaf ) tycker att det skulle vara snyggare med ett par läder stövlar istället för Tretorn , fick ju låna Amanda Dyon chaps när mina var på lagning ( det var på tävling ) och jag tyckte faktisk helt ärligt att det såg och ser snyggare ut ^^
Dessutom har jag ju Blå hälm , blå väst , blåa shabrak och luva , blåa senskydd , blå kavaj , blå skjorta så det kanske blir snyggare och lite mer stil rent om jag skär ner på de blåa lite ;)
haha (A)


Bild när jag har Amandas Dyon chaps!



Bild från när jag har mina Tretorn , bilderna är från samma tävling . Fick tillbaka mina Tretorn samma dag fast till andra klassen ^^


Kommentarer
Postat av: Sarah Hedengren

sv: aww tack! ;D <3

2010-04-12 @ 20:45:56
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0