Tävlat!

Tävlade i Grankärr i går med Decibelle! En lokal LC & LB bara :)
Jag är jätte nöjd!
Blev en 4:e plats i LC, med ca 23 starter eller nåt :) MEN HON GICK TYP OMKULL NÄSTAN!!!! :O As läskigt och jag höll fan på att flyga av xD
Sen i LB hade jag 1 stopp men hon var as trött och loj!
Mer konditions träning bara så! :)

FILMER KOMMER, MEN DET TAR SÅ SJUKT LÅNG TID SÅ HÄR KOMMER LITE BILDER SÅ LÄNGE! :)



I transporten! :)



sweet <3

Lite bilder från filmen:









Här var när vi nästan gick omkull :s


OM NÅGON HAR BILER, SÄG TILL :D <3



Kommentarer
Postat av: Lisa Candemyr

Jag har ^^, Kolla bdb ;)<3

Skickar nästa gång du är inloggad! :)

2010-04-18 @ 23:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0