Tävling imorgon!

Weeeeeeeei!
Imorgon blir det tävling på JFK, Flash och Gajos ska hoppa varsin LB. Blir min och Gajos första avd. A btw (y) Betyder dock inte att jag kommer  att satsa på att vinna!

Förhoppningsvis så kan Decibelle följa med hon också! Ägaren ville det i alla fall :)

Har varit uppe i stallet på förmiddagen och mockat,vägt fram matoch skrittat båda! Ikväll ska vi ta in dem, tvätta Flash och borsta, klippa manen....ni vet!

Tränade Decibelle igår med, gick bra! Lite seg var hon dock :p

Nu ska jag bara chilla ett tag så hörs vi sen! :)


Kingsland in my <3......och min systers...

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

sv;; tackk så jättemycke :) ni hade oxå finfin blogg! och håller med, kingsland i mitt hjärta :D

2010-04-10 @ 00:14:41
URL: http://dressandwear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0