Broken hearted girl

"Om inte om skulle vara så skulle du vara min nu, vi skulle inte skiljas och det skulle inte finnas några tårar. Om inte om fanns så skulle det vara du&jag. Men nu var det ju om....."

Du anar inte vad jag kommer att sakna dig, du var den enda som jag på riktigt trodde kunde gå långt
När du åker åker alla mina förhoppningar och ambitioner med

Jag som aldrig gråter sitter nu och lipar som aldrig förr

Efter att Snow-Girl försvann så trodde jag att allt skulle vi bättre jag förstjänar inte att förlore en till, så försvinner du med...

Detta blir på riktigt det värsta jag har gjort, med Tipi var det lugnt för det var mitt val och vi fungetrade inte ihop. Jag tyckte inte änns om att rida henne, men dig tycker jag om att rida, tävla och allt. Vi funkar ihop ändå ska det ta slut.

Du är 1 på miljonen, jag kunde fått chansen men nej


 Min speciella flicka <3
JAG ÄLSKAR DIG NU & FÖRALLTID (L)(L)(L)



denna låten passar perkeft just nu


Kommer inte att blogga mer



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vad tråkigt att hon ska åka:( Det är hemskt att behöva lämmna ifrån sig en ponny som man verkligen älskar och tror på!:(

Ska du sluta blogga:(

2010-08-15 @ 16:25:41
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken vacker bild =D



SV: ja vacker =D

2010-08-15 @ 18:20:46
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Jennifer Södergren

Fin blogg, och gillar bilden! :D Kram Jennifer

2010-08-15 @ 19:06:30
URL: http://jennile.blogg.se/
Postat av: Alma

Du måste förklara dig bättre!

2010-08-15 @ 20:23:29
Postat av: :O

Men ska hon avlivas eller bara åka ifrån dig?

och varför ? :(

2010-08-15 @ 21:04:58
Postat av: Anonym

Tycker verkligen synd om dig Amanda :(

Men jag fattar inte vad som hände? :O

2010-08-15 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0