Dagens ridpass!

Eller inte dagens utan de senaste dagarna xd

Filur : Har skrittats ut i 30-40 min i 4 dagar , skulle börjat jogga han igår men hans ena sko är jätte lös så vågar inte riktigt rida på den :/ Men hovslagaren kommer imorgon (Y)

Filur i förrgår :



haha , han ser sjukt lam ut på bilden men det är han inte kan jag lova ;)

Gabriel : Har joggats och klättrats i skogen , galopperade han lite i förrgår och lite mer igår. Ska se om vi kanske kan åka till Amanda eller till BRK och trimma igenom han på banan idag ! :)

Gabriel igår :



Sen har jag ridit Lea i två dagar nu , har gått jätte bra och hon har varit jätte fin (Y) Och idag är det sista gången jag rider henne :/

Lea igår :





Så , nu fick ni ett inlägg med både bilder och text :) Vill ni ha mer liknande inlägg ?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det skulle vara kul med fler såna inlägg:D Fina bilder;)

2010-08-22 @ 17:33:31
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0