:(

Om ni undrar varför jag var så ledsen häromdagen var för att Filur antagligen har fått en spark på sitt ena bakbenet, såg direkt på han när jag kom till stallet att någonting var fel. Han känner jag in och utan till och kan läsa av hur han mår på mil avstånd.
Men han har bara blivit bättre och bättre och i morse haltade han nästan ingenting.

Antagligen har han fått en "lårkaka" , och sparken träffade precis på en muskel. Men i resten av benet att han lika fin som vanligt , inget svullen vid koterna eller vid hovarna eller på knät så det är skönt .

Men han ska vila ett par dagar till sen får vi se om jag kan skritta på han.

Min älskling (L)





Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas det blir bättre =D

2010-08-13 @ 10:27:06
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: kajsa

hoppas de blir bättre!

2010-08-13 @ 12:16:20
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0