gästblogg!

Hejhej alla toveamanda's läsare, här kommer den efterlängtade gästbloggen (a) haha! Det är Fanny Martinsson som skriver, har även gjort den sjukt vackra bilden på tove & hennes ponniiiisar här nedan ;)

Langar oseriös & gammal bild! (y)



Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men kan berätta att jag är född 1993 & har en söt liten D-ponny på 146,5cm som står i Rickarp, där Amanda hade sina hästar innan :) Cristalls Jumanji heter han & är en New Forest. Född 2000, från Stackarps Dalton - Merrie Master. Här är några bilder på oss:

 Fanny & Jumanji på Ölandshoppet -10 

Bilderna ovan är från Ölandshoppet 2010

De två nedersta är från New Forest SM i Vetlanda, bilderna är från LB:n idag :)


Gud vad många bilder, haha! (a)
Iaf, jag har ju känt Tove & Amanda ganska länge & jaa.. Vad säger man? Helt underbara flickor, hihi! <3 Har många sjukt roliga minnen med båda, t.ex DIV2 -08 (?) haha jag, Jessica, Tove & Amanda var ett lag. & vi spöa skiten ur alla, gick till final i Vetlanda där vi kom 3a :D så vi var 3e bäst i Småland (sa vi), hahah ;)

Bilden är från Grankärr, 3e omgången då vi kom 2a & 1a totalt :)
Amanda & Tipi, Tove & Filur, Jessica & Sidney och jag & Sputtnick!

Det är helt sjukt vad tiden har gått egentligen om man tänker efter.. :o
Jaja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer :D Blev typ ett bild-inlägg med liiite text, hahha (a) Jag är nybörjare, så ni får överleva med detta nu :)) Vem vet, jag kanske kommer tillbax hit & gästbloggar nån mer gång? :DD

Tove Abelson & Amanda Månsson, mina änglar, jag älskar er något enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0