Hann inte updatera igår!

Fick så himla stressigt, så hann inte updatera igår...

Hahha min lilla mongo heest var knäpp igår! Det ösregnade och man kunde inte hoppa fram. Så när jag kom in på banan fick jag lix bara gå in när jag ville och säga vad jag hette för att det var så dåligt och hon tyckte att det var så äckligt att hon inte änns ville trava där inne. Och när jag skrittade mot 1:an så bara tvärstannade hon och kastade sig mot utgången! Hon ville inte änns galoppera och stötte typ 15 meter innan 1:an så det fanns ingen chans at få över henne. Det var bara att klappa henne och gå in på sämsta framhoppningen och ta ett språng.

Men men.... det var ju trots allt fredagen den 13:e. Och jag fick ett getingstick på kinden när jag hade hoppat av, faan va ont det gjorde!!!!

mer update kommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0