Hej på er!

Eller ah , godmorgon!
Hoppas ni har haft en bättre morgon än vad jag har iaf... Det "schemat" jag la upp igår , om vad ja skulle göra i veckan och hur jag skulle lägga upp allt , det sprack nu kan jag ju säga ....

Enligt det schemat skulle jag ha varit i stallet och mockat och fixat allt det , sen hem duscha , fixa mig , in till skolan i 15 min sen kanske jag skulle gått på stan med Amanda, efter det ridit Lea sen ridit Gabriel innan hovslagaren kom sen ridit Filur efter.

Men nu kan jag typ inte göra någonting , förhoppningsvis kan jag rida annars kommer jag få panik xd

Näää , nu ska jag sluta klaga :)



Söta lilla saknade ponny <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Var det för att du ramla med Moppen ?;)

2010-08-23 @ 09:30:40
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0