HELVETES JÄLVA :@@@@@

Ursäkta rubriken men har så jävla ont , trillade på moppen.

Fick möte i en ganska snäv kurva , och bilen som kom jävligt fort men eftersom det hade regnat och så tänkte jag att han/hon skulle sakta ner , men icke...
Bilen trycker ut mig i diket , jag kom inte särskilt fort men jag körde på något så hela moppen tappa fästet och gled ut på asfalten.
Så nu har jag jäääääävligt ont i min ena hand och ett knä är helt uppskrappat , hade väl tur i oturen , det kunde ha gått mycket värre...

Och vet ni vad ?! Personen som körde stanna inte ens!

Jag rullade moppen hem , kände inte att jag hade ont men när jag kom innan för dörren bara kolapsade jag , var så otroligt chockad över det som hände.

Ska sova nu , mår så jälva illa och har så jävla ont.


Ursäktar för alla fula ord ...

hörs imon


Kommentarer
Postat av: Emma

uuusch, krya på dig!

2010-08-22 @ 21:33:20
Postat av: Lovisa

Tur att du inte gjorde illa dig mer. Hoppas du mår bättre imorron:)

2010-08-22 @ 21:48:03
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: hedda & thilia ♥

krya på dig :)

2010-08-22 @ 22:30:45
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0