Ingen tävling i helgen...

Skulle igentligen åkt till Grevagården och hoppat derbyt med Filur men vi struntar i det.
Det spekulerades om att det var kvarka i det stallet där jag egentligen har mina hästar men mina hästar var ju "bortresta" när denna hästen blev sjuk och de vetrinärer vi har pratat med säger att det börjar smitta när hästen blev sjuk och då stod inte mina hästar där.
Hästen som blev sjuk är helt pigg nu.

Men för att slippa allt tjafs mm så skiter vi i tävlingen i helgen inte värt att riskera att folk börjar snacka om saker de inte vet någonting om.

Men jag kan säga att vi får tävla för alla vetrinärer vi har snackat med eftersom mina hästar inte stod i stallet när hästen blev sjuk , och det är då det börjar smitta.

Så för er som inte fattar: .

Mina hästar stod inte i stallet när hästen blev sjuk!

Dock finns det stall runt om Jönköping som har fått bekräftat att de har kvarka men inte  det stallet jag stod i eller har varit i närheten av!






Kommentarer
Postat av: johanna, en blond hoppryttare

jag har fotat dig i gislaved, vill du ha bilderna? :)

2010-08-10 @ 22:37:32
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Skönt att inte dina hästar har blivit smittade;)

2010-08-11 @ 00:14:06
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0