Träningen!

Tränade Filur idag som sagt , gick otroligt bra!

haha, har var ju inte liiite pigg och hoppglad ( han har inte hoppat på typ över en månad ) men han var inte för pigg heller utan helt perfekt!
I början var det mycket sitsträning som vi brukar att börja med och äntligen börjar det sitta ;) Fick den "dåliga" sitsen igen när jag bytte tränare ett tag men det har blivit bättre nu när jag har bytt tillbaka!

Filur hoppade så otroligt fint! Ska försöka lägga upp någon video när ni ser hur jävla bra han hoppar , det blir lite svårt att beskriva med ord nämligen ;)

Jag är i alla fall sjukt nöjd med träningen som ni säkert märker ;)

Nu ska jag göra klart lite läxor duktig som jag är ;)



I L O V E Y O U





Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygg bild!

2010-09-01 @ 08:30:24
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: felicia

vem var det du tränade för när det blev dåligt ?

och vem tränar du för nu ? :)

2010-09-01 @ 16:15:59
URL: http://felicialiljagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0