Tur som fan!

Snacka om att jag hade tur eller ?! ;o

Som ni vet så har jag och mina hästar varit hos Amanda nu några dagar och gissa vad min mamma sa när jag snackade med hanne i telefon för en stund sen?

Jo att antagligen så har en häst i vårt stall fått kvarka eller något annat virus!
Snacka om att jag hade tur som har haft mina hästar hos Amanda och sen så har de gått själva nu ett tag när jag har tävlat ( asså de andra hästarna i stallet går på beteså mina hästar har inte haft kontakt med denna häst på ca 1,5 månad! ) men fatta att jag hade tur liksom om mina hästar skulle stått i stallet så kanske jag inte hade fått tävla på några månader och kanske inte fått rida överhuvudtaget!
Och tänk så hade mina hästar blivit sjuka också?!

Snacka om tur allstå!

Så nu ska mina hästar vara kvar hos Amanda ett tag framöver tror jag eller så ska vi flytta dom till BRK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får dina hästar plats där när det bara finns 4 boxar? eller går hennes på bete? :P

2010-08-08 @ 01:22:34
Postat av: Alma

Är brk billdals ridklubb? :)

2010-08-08 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0