Godmorgon!

Sitter och väntar på att Månsson ska ringa så att vi ska åka upp till Kanggebo och jobba ! :)
Hoppas ni kommer och åker skidor ;)

Hon är iaf och rider om ni undrar :D

Hann inte uppdatera igår, började jobba vi klockan 9 sen tränade jag Filur för Christoffer och kom hem klackan kvart i 10 på kvällen och då hade jag ingen lust att blogga xd

Träningen gick super! Min sits har börjat bli så mycket bättre! Vilket verkligen har gjort skillnad på min ridning och hästarna!
Vi var där i ca 2 och en halv timme typ xd
Det tog så lång tid för att det var en OS ryttare som var där och prov red en av Christoffers hästar :)
Han hade typ tävlat OS nån gång och sen VM också :D Ska se om jag hittar någon bild på han :)


Nu ringde Månsson så nu måste jag ruuuusa :D:D




Kommentarer
Postat av: Millaaa

sv; tack :) de är bara bra med mig me :) händer imorgon då?

2010-02-17 @ 20:20:32
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0