hemma tidigt!

Hej allihopa!

Hemma väldigt tidigt idag, redan kvart över 11 :D
Gick hem direkt efter nationella proven, orkade inte vara kvar helt enkelt!

Idag ska jag rida båda, eller bara Gajos! :)
Charlies kommer till oss och ska kolla på Snow-Girls sadel eftersom den åker fram hela tiden!

Sen så har vi inga läxor heller, underbart!

Nästa vecka är det sportlov med, kan det bli bättre?! Nej jag tror inte det! Ska jobba i resturangen med Tove i Knaggebo med, hahaahahhah får la se hur det går!

Hästarna går bra, Snowie är GALEN bara! Haha det går typ inte att fånga henne i hagen. hon bara springer omkring! Sen i måndags så hade Thea lektion och de hoppade. Men hn var så pigg att jag fick rida henne istället! Sjukt kul var det! :D

Ska inte Micketräna ikväll tror jag, Decibelle ska inte gå så mycket eftersom hon inte är så van vid det och jag ska träna Gajos för Katja Falk på lördag, sjukt kul ska det bli :D

Nu ska jag dricka en kaffe latte och kolla på paradise hotel XL (igen).
Garvar som fan asso! Pontus är ju fan efterbliven:

Franceska: - men vad heter du i efternamn då?
Pontus: - det kan jag inte säga för då kommer det att bli så mycket med facebook!

Hahha det var ju fan en tävling om hur mycket man visste okm sin partnaer! IDIOT!

Hörs sen!




bjuder på en ful cambild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0