Hiss & Diss!

* Att vi ska flytta :DD (L)

* Att tävlingarna börjar nu!

* Att jag har sovmorgon till halv 11 imorgon, sjukt nice!

* Mina hästar, de är bäst helt enkelt!

* Att jag inte har uteegångsförbud längre :D

 

* SNÖÖÖÖ! Så sjukt trött på den nu asso! Vem vill ha kvar den?!

* Att det kommer att bli översvämning i Sverige när snön smälter!

* Läxor, hatar dom!!!! ORKAR INTE!!!!!!

* Skolan överhuvudtaget! Är så himla skoltrött -.-´

* Philip Johansson! Jävla bög, du är skyldig mig pengar :@

* Att Tove kanske flyttar, ursch :((

* Att Jackie vann Paradise hotel! Hon var helt enkelt ingen värdig vinnare enligt mig. Catja och Andreas skulle vunnit!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart du ni flytta?:)

2010-02-04 @ 16:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0