Hemma!

Nu är jag he ma från stallet igen!
Har vart där i 6 timmar nu, skönt att komma hem faktiskt, har typ frusit ihjääl!!

Först trimmade jag Decibelle i ridhuset. Amanda hoppade lite med Kea så jag tog nått skutt på ett räcke på 90. Hon hoppade sa fint! Hon gick faktiskt stadigt och fint i form nästan hela passet med! :)

Sen var det ju Hacke träning med Gajos. Gick jätte bra! Han var ganska trött, det var ganska lång uppvärmning och alla andra ville typ hoppa max 70 cm. Men hon höjde till en bana på typ 1m sen och han var super! :D

Efter träningen som var typ över en timma lång så red jag Snow-girl. Red typ igenom henne lite på banan i alla gångarter medans mamma longerade Flashen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0