Lite update.

Har inte hunnit uppdatera så mycket idag, eller har typ inte orkat :s

Red Decibelle i ridhuset idag, gick bra :)
Sen skrittade jag Gajos en stund med Alcicia, lite små busig. Det var ju snöstorm!



Idag har jag varit jätte duktig och gjort min engelska läxa tills nästa onsdag, skrev om attcken vid Pearl Harbour :p

Just nu sitter jag och kollar på morden i midsommer, shit alltså! Kommer bara och tänka på sommar och Skåne :´) GE MIG SOMMAR NUUUUUUU!

Imorgon ska vi välja till gymnasiet med, jag har nog bestämt mig nu. Det blir samhäll-samhäll på PB :)
Bättre att plugga på nu några år och sen slappa lite mer, man får ju ändå en bra grund på det.

Börjar klockan 09.20 imorgon och slutar klockan 2, fett skönt asso! :D

Ska rida Gajos direkt efter skolan och sen träna med Decibelle för Micke på kvällen, snacka om att jag kommer skämma ut mig! Har typ hoppat henne 2 gånger eller nåt xd

GUD! Jag mååste till stan asso! Har typ massa som jag behöver köpa! :o Och min ÄLSKADE mamma ska sätta in 5000 på mitt konto så nu har jag typ 7000 att shoppa för + presentkort :D Jag får pengarna för mina betyg ;)

Nu ska jag kolla klart på morden i midsommer sen kanske läsa lite i min svenska bok, vi ska typ ha läst en fjärdedel tills feedag imorgon och jag är bara på sidan 26 och det är över 500 sidor i den, så måste tyå läsa 150 sidor på 2 dadar och den SUGER!

Aja......... god natt :)


haha som sagt.. bjuda på sig själv var det ju!

Är 110% ofixad, inget smink, nytvättat hår och pyjamas :p

 

 


Kommentarer
Postat av: fannuu'

du är fin som du är babe :)

ska bli fetttt kul när du börjar på pebe :D:D

pussss snygging (L)

2010-01-27 @ 22:01:16
Postat av: amanda

Fanny är bäst (L)

2010-01-28 @ 20:42:10
Postat av: Anonym

asex på sönda !! ta med dig cashen dåra, sen kanske ridkläder om vi ska till stallet (yy) ringer dig imon!! <33

2010-01-28 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0