Tjaa!

Sitter i soffan nu med spotify, livet!

Har precis varit ute med Malte och tänat på vår orbi´trek från TV SHOP! haha..

Käkade en semla innan och det är ju typ 500 kalorier så kände att jag behövde träna lite ;)

Gick i skolan till 1 idag som sagt, segt med det hade ju sina ljusa stunder med poolarna ;)

Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi upp till stallet och jag red Bellan då. trimmade en stund i ridhuset och gud vad hon var istadig!! Hon brunstar massa så hon blir sååååå sur! xd

Sen åkte vi till stan och mamma släppta av mig hos mormor som kollade mina tänder och så vidare.. Hon typ putsade dom så de är så fräscha så (y)

Sen gick jag till klippoteket och klippte mig. Håret är jätte lent och urklippt och gött. Men sjuuuukt fult!
JÄTTE JÄTTE kort!! Bölir nog typ löshåret imorgon!

Nu ska jag typ kolla på TV och durscha :)

Fixa och testa lörhåret med :p



ToveochAmanda (L)


Kommentarer
Postat av: Hedda

nu får du fan ge dig !

du är smal som fan lilla vännen ;O <3

2010-01-25 @ 20:30:40
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0