Träningen!

Ja somsagt , träningen med Gabriel idag :D
Gick bra :)
Gick riktigt fint i slutet , när han väl börjar tänka lite hoppar han hus förfan! :D
Älsklingen (L)
Jobbade mycket med bommar och några små hinder.
Och eftersom han är så ung och orutinerad tar vi det väldigt lungt , så allt verkligen ska bli rätt från början, så det är fortfarande mycket markarbete och så.
Han vill gärna rusa över hindrena eller hur man ska säga xd
Så det vi försöka "lära" han är att hoppa med uppåt, tänka lite mer och självklart att han ska bli lungnare.
Mycket jobb kvar , men vi ska klara det för jag vet att han kan.
Det säger Christoffer med ;)
Älskade Gabriel (L)


Sen åkte vi hem till stallet , var ute och skrittade Filur i 20-30 min , hur mysigt som helst !
Kommer bilder där ifrån med ;)
Sen fixade jag stallet och sen åkte jag hem :)
Nu har jag ätit och fixat lite här hemma.
Ska plugga lite nu.
Lika bra att göra det nu när man har lite tid över ;)

Jag älskar dig Belliis (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0