Dagens ridpass!

Decibelle: Red i skogen ca 40 minuter. Först så red jag i skogen mest skritt och trav och lite galopp. Red på mycket småstigar så att hon fick klättra mycket! Sen red jag typ galoppintervall på ett fält! Jävlar va hon bockade, så jag höll på att flyga av hela tiden! Så om någon vill se eller prova på rodeo så är ni välkommna hem till mig!

Gajos: Vilade.

Flash: Thea red honom först på banan. Mammas kompis var även där och hon har 2 småbarn som fick skritta lite på honom. Han är ju så snäll!

Nibbe: Thea red honom på banan och han hade varit jätte fin! Ska lite mer bilder på henne när hon rider honom så ni får se!

Älskar denna bilden på Decibelle från Öland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0