Hemma från tävling!

Har vart och tävlat i Lamhult idag, fast det var gemlaortens stallklubb som höll tävlingarna.
Gick bra tycker, jag helt klart nöjd!

Red bara Gajos idag, Decibelle fick stå hemma hos Katja Falk över dagen, tack! <3

LB: Han var väldigt ofokuserad i grunden, landade i fel galopp - fick  korsgalopp så jag fick byta hela tiden. Sen så tog han inte för sig ordentligt. Men sen i omhoppningen var han jätte fin! En helt annan ponny typ, eller jag red väl på honom lite mer ;) Då kändes han as fin, blev 3:a!

LA: As varmt! Han va sååååå fin!! Tog för sig mer och var piggare och hade mer sug till hindrerna. Det var en ackumelator, 10 hinder och sista hindret var en joker, ett ensamt ganska högt räcke med bara en våg planbka överst och massa vatten underr. Han var i alla fall nolla ända tills jokern, då stannade han 2 gånger på den. 3:e gången tog jag ett annat hinder och då var han as fin! Han var LIVRÄDD och gick inte änns nära det, kan jag förstå han är jätte rädd för vatten, typ om man ska bada och så... Han var i alla fall så fin innan dess att jag kan ha överseende med det, och är nöööjd!


Pappas kamerna var död, så det blev inga filmer (tror jag inte) men lite bilder kommer!

Tea var utanför placering i fösta med Flash och vanna andra klassen (2 st LB:er)



Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Grattis till placeringen :D

2010-06-07 @ 21:53:03
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0