Något ni kanske inte visste...

Förutom mina två ponnier och i i familjen ( jag,mamma,pappa och min bror) så har i också två hundar och två katter ;)


Hundarna :



Grynet!
Även kallad Gullegyn och rävungen ( HAHA , just nu ser hon faktiskt ut som en rävunge xd )
Vi köpte henne Annandag jul 2007 , får Hundstallet i Stockholm.

Tror de flesta kanske såg programet "Hitta hem" som gick för nått år sen?
Grynet var iaf en av de 147 st hundarna som var instängda i ett hus en bit utanför Stockholm.
Stackars våran lilla Gullegyn :'(

Hon har det bra nu iaf! Tjock&go :D Dock fick vi ta bort hennes ena öga eftersom hon inte hade någon tårfunktion efter allt skit och smuts i huset. Ögat fck vi fick hålla på och "droppa" det med olika salvor vilket mest var jobbigt för Grynet!
Så i fick ta bort hennes ena öga , men hon är lika glá för det!

Vi vet inte hennes exakta ålder , men hon är runt 5-7 år nu.
Och hon är en Yorkshire terrier :)




Hoppa kan hon också ! :D

Zigge:





Som är taxen på bilden!

Ja , ad ska man säga...
Zigge fyller 11 i år.


Han lever livet ;)


Katterna:

Min katt Kajsa som jag har äxt upp med! Hon fyller 23 år!!!




hihi , erkänn söööt?! :D


Juventus:


Våran Main Coon katt som vi har haft i äga i ca 6-7 år!
Är ganska likt ett lovdjur (a) som ni ser på bilden!


Men nu hinner jag inte skriva mer , måste sticka!

















Kommentarer
Postat av: Matilda

Naw så söt hund

och katter och allt =D

2010-06-17 @ 15:14:01
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Emelie Nordström-

den lilla katten var ju sjukt söt! :D

2010-06-17 @ 15:22:07
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0