Resultat!

Tävlade Filur i Lammhult idag ( samma som Amanda )
Hoppade dock LA och LA :D

LA ( 110cm ) :
Galet fin!
Rev 4:an satte mig ner förtidigt i sadlen , och det är något Filur är sjukt känslig för. Men tar det på mig!
Resten var han sjukt fin , klarade jokern så fick 61 poäng av 65 möjliga :) Skulle jag rivit 2:an skulle jag blivit placerad xd

LA ( 110cm ) :
Lika fin i denna klassen! Red faktiskt lite mot klockan idag , det var en A:0.
Fick till en as bra sväng till trippelbarren :) Men iaf , jag hoppade lite före på 4:an som var ett våg plank , så ett pet där . Sen när jag skulle till 6:an så skulle man rida mellan två hinder och då tror Filur att han ska hoppa en annan oxer men jag hann att få han på rätt väg men hann dock inte komma riktigt i balans igen så blev ett pet där. Men är jätte nöjd ändå! Var en bra runda med rytm i och kunde rida han mellan hindrerna i båda klasserna! :D

Älskar min Filur mest! (L)









Kommentarer
Postat av: Anonym

film :D?

2010-06-06 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0