Ridpass, alla hästarna! (igår)

Haha Thea red Nibbe på banan igår, han va piggeliin!
Hon sa att han hade taktat massa i början men sen hade hon gjort skritt-halt-skritt-halt sen trav-skritt-trav-skritt osv och då hade han varit jätte fin sa hon! :)

Sen red hon ett konsditionspass med Flash på banan.

Jag red Gajos i skogen igår, och hittade massa super fina vägar! Vi har ridit åt fel håll hela tiden, men nu så!
Han fick mycket konditions träning och klättring. Han vart jätte svettig så fick spola honom och lägga på ett svett täcke när jag kom tillbaka.

Decibelle reds en stund på banan. Bara lite lätt i alla gångarter eftersom båda mina har gått ganska hårt det sista! :)

Min lilla Gajos, täckt med insektsskydd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0