Visste ni att...

Nu ska jag ge er lite saker som ni kanske inte visste om mig!

* Jag är GALEN i desperate house wives! Kollar på det hela tiden! (nu tillexempel) Har alla sesånger hemma och så fort jag har sett alla så börjar jag om på sesång 1 igen osv...

* Jag pratar italienska! (eller inte så bra men :p)

* Jag ska gå samhäll-samhäll på Per Brahe gymnasiet i höst!

* Jag kan bli jätte höjdrädd vissa gånger när jag hoppar, men hoppar ändå!

* Jag har en spellista på min spotify som heter "film" med massa låter från olika filmer som jag brukar lyssna på!

* Jag ÄLSKAR sagan om ringen.

* Jag tycker att Orlando Bloom är den snyggaste människan som någonsin levt!

* Jag blir kär i alla killar på TV!

* Jag gråter nästan aldrig om jag inte är själv.

* Jag gråter typ aldrig, fastän jag är jätte ledsen.

* Jag ÄLSKAR filmerna " Min granne Totoro" och "Ponyo" tycker att de är så söta och bra!  ALLA borde se dem!

* Jag ka vara jätte blyg.

* Jag är expert på att slösa bort mina pengar.

* Jag ville hälst rida dressyr när jag var mindre, men det ändrades till hoppning. Men jag alltid tyckt att det är viktigt at trida väl på marken och det är en stor fördel!

* Jag har haft rött hår.



Kan göra mer sådana här saker en annan gång!


/ AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0