Div1!

Hahah har vart i Vetlanda idag!

Fick hoppa in i Div 1 laget helt random på Snow-Girl!

Hoppade en förklass LB, men hon var cp!!! :O Stannade ut sig på 2:a hindret, och super motig!! Men vi tror att det har med att göra att hon antingen var spänd i transporten, att jag inte har ridit henne sen i typ november och att hon sträckte sig i högerbak för några månader sedan och vill inte sätta under sig med högerbak riktigt efter det. Och så fick man bara hoppa och rida fram i höger varv.

Men sen i lagklassen var hon SUPER! Aldrig varit finare :o Nolla! :D
Men det var bara jag och Tove som nollade så vi slutade på en 6:e plats med laget! :)

Mamma kunde inte filma för hon var för nervös men hoppas att en tjej fotade! :)


Kommentarer
Postat av: Tove♥

Aha, hehe..

Jaja, haft en bra dag? :)

2010-03-07 @ 18:18:48
URL: http://ordblirtillmeningar.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vf hopapr du nt gajos?

2010-03-08 @ 19:38:25
Postat av: Anonym

Mätgubben kommer i veckn och jag vill hällst veta om han blir en c eller d innan jag tävlar honom.

Sen så är snowie lite säkrare (för det mesta). Och gajos inte så rutinerad

2010-03-09 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0