Donald!

Hittade en blogg som en tjej som provered min ponny Donald har ;)
Och hittade då även en film från när hon provred .
Dom kom ner från stockholm ? tror jag :s och prov red han på en tävling :)
Kom ihår hur duktig hennes mamma var ! :)
Men det klickade någ inte riktigt mellan denna tjejen och Donald .

Här är filmen :

Donald är ju den första ponnyn och jag är med på filmen med xd





Hennes blogg : http://hoppetossans.blogg.se/

Lite andra filmer och bilden på Donald!






















HAHAH , jag var miinii!


Jag saknar dig min prins (L)


Babe(L)


(L)


(L)



Jag och Donald fr vänster Fanny och Sputte åt höger! (L)


Jag och Donald fr vänster Thea och Flash åt höger!



Världens finaste!
Jag saknar dig älskling!
Tiden läker inga sår ...

Har någ miljoners fina bilder på Donald , för så fort han såg en kamera tog han fram öronen och posade !
hah , söteee (L)


Kommentarer
Postat av: Tuva

Va pinsamt att jag red så dåligt då :P



2010-03-21 @ 11:50:58
URL: http://hoppetossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0