"Drömutrustning"

Fick ett tips av en tjej som hette "Ella" att vi kunde skriva om hur vår drömutrustning skule se ut (älskar såna som kommer med tips!)
Så tänkte visa hur min skulle se ut. Jag tycker om min utrustning mycket men kan visa ändå!

En svart GPA speed air (som jag har)



Ett par slimmade svarta nätta och snörade stövlar i mjukt läder, märke spelar inte så jätte stor roll. Jag har dem på bilden, ett par mountain horse supreme :)



Racesafe väst blå eller svart! (har en blå) Men inte den tjocka varianten!




en när jag nollar nästa LA :P)



kingsland ridbyxor eller Gersemi (beställda) båda är skit snygga!



swarovski pannband, de på bilden. Silver till svart träns och det andra till brunt!(har det nedersta)



veredus pro classic senskydd! (har bruna fram & bak) De i skinn i! Sitter jätte bra på hästen och är jätte fina!



Denna Prestige Meredith D limited edition. Galet snygg!!!



När det kommer till scharbrak så finns det 10000000 fina! Men bland annat dessa John Witaker! (har det marinblåa, mitten). De är jätte fina, tjocka och mjuka!


Det finns även massa fina luvor, bland annat JW eller equiline!

  

Även Glen Gordon och Anna Scarpati har fina tävlingssett!



Dessa prestige stigbygar är sjukt fina!


Såå, det var nog framför allt detta! Sen finns det ju småsaker som spö, handskar osv.. :)

Ge gärna mer tips!




Kommentarer
Postat av: Madde

Okej, jag ska ta en promenad och sen kanske plugga. kram

2010-03-14 @ 14:26:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Tove♥

http://ordblirtillmeningar.blogg.se/2010/march/veckans-blogg.html#comment tävla om att bli veckans blogg på min blogg, lycka till! :)

2010-03-14 @ 18:45:20
URL: http://ordblirtillmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0