Godmorgon!

Tjaa !
Har varit riktig dålig med att uppdatera här! dåååligt...
Men idag har jag tid så då ska jag blogg lite , har till och med ett tips om skav , och lite annat ;)

Igår tränade Gabriel för Christoffer , har inte så mycket att säga om det xd
Filur joggades på banan igår , han skarittar ändå inte när jag ska skritta ut så mamma tyckte att ag skulle trava han :D Gick sjukt bra ! Äääääälskade Filur (L)

Ni kanske vill se min vecko planering för dom ?





Filur överst , Gabriel nedan :D
Miiiina!





Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa

2010-03-31 @ 08:01:37
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

Ja skriv dina veckoplaneringar, alltid spännande att se hur folk läger upp planeringen för sina hästar :)

2010-03-31 @ 12:32:43
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0