Heeey där ;)

Tjaa , sitter och lyssnar på spooootifyy :D och försöker öva lite spanska samtidigt :)
Har prov på torsadg och vi har huuur mycket som helst ;o usch usch!

Idag gick jag i skolan från 8.10-15.05 .
Typ segaste dagen -.-'
Sen drog jag direkt till stallet , Elin hjälpte mig och rida en idag :D Snällt!
Hennes ponny har varit skadad ett tag nu men hon får sätta igång henne snart :D
Så jag är lite snäll och både tar och ger lite , det är ju roligt för Elin och rida lite nu när hon inte har haft någon ponny och rida och så är det skönt för mig och få lite hjälp ibland ! Ganska surt att skritta samma väg fram och tillbaka på två hästar i minus grader ..
Så Elin hjälpte mig och skritta en ( Gabriel ) !
Tack för hjälpen Elin!

Nu ska jag öva på spanska innan Desperate börjar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0