Hemma!

Kom hem från stallet precis ! :)

Filur såg mycket piggare ut idag och hade 38,8 i temp !
Så mamma sa att jag skulle gå lite med han , får ju absolut inte gå långt eller länge för han får ju inte bli ansträngd .
Men bara så han skulle få lite frisk luft! Han vart as glad :)
Så skönt att se att han börjar bli bättre och att det går åt rätt håll , och förhoppnings vis fortsätter det åt de hållet!

Gabriel vilade idag , men tog in och pysslade lite med han , han hade 38,1 i temp , (vilket inte är någon feber)
Och han ligger ungefär där i normal temp .


Nu ska jag iaf äta lite sen tänkte jag skriva ett inlägg om mina ponnier och kanske något blogg tips ;)

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0