jag är sämst

Asso gud mitt självförtroende är botten,botten,botten...
Känner mig så jävla kass! Kan ingenting, och jag rider som en kratta...
Är sämre än alla mina vänner känns det som och jag har fastnat på ett ställe och kommer inte längre. Allt sitter i mitt huvud och det är jag själv dom förstör allt för mig själv!

Det känns bara kasst med hoppningen, tycker att det är roligare att rida markarbete/dressyr för tillfället, jag är bara så kass annars...

Sen har jag blivit så himla mesig och feg! Känns som om att jag ska förstöra mina hästar om jag hoppar högt och det gör allt kasst..

Jag kan inte hoppa, se filmen bara! Inte bra någonstans...
Jag har VÄRLDENS FINASTE ponnys, det är inte dem det är fel på, utan mig!









Tycker att det är pinsamt att visa, jag är s-ä-m-s-t


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är braaaa :o

2010-03-31 @ 21:50:56
Postat av: Elin

du är grym amanda, i alla väder!

2010-03-31 @ 22:05:27
Postat av: Linn, gajos förra matte

Amanda! Tycker du rider gajos toppenfint.. Känn bara att du har en bra grundgalopp och galopperar fram till distanserna.. Gajos är ärlig o modig och kommer bjuda på lite tabbar 110 är inte särskilt högt för honom och skulle det bli lite fel gör det inget, bara gå ner o hoppa lite lägre och få honom säker o modig igen.. Han ser jättefin och säker ut, tänk på att han startat LA innan han ens var hälften så stadig.. Så får du höra av dig och komma hit om du vill ha hjälp att ge honom lite höga språng i kroppen! Men som sagt så som det ser ut tycker jag inte du har ngt att vara orolig för :) jättekul att se!!!

2010-04-01 @ 08:14:56
Postat av: tuva

Tkr inte alls att du rider dåligt

2010-04-01 @ 09:04:25
URL: http://hoppetossans.blogg.se/
Postat av: Katja

Amanda sluta nu! du vet att de inte är sant :) Vi ska se till att få igång lite träningar nu så kommer du inte tycka såhär mer sen :)

2010-04-01 @ 11:15:36
Postat av: EmelieHoppman

Det låter som du har hamnat i en ordentlig svacka och det är jobbigt jag vet.. Man kommer varken bakåt eller framåt men försök att kämpa. Jag tycker du är riktigt duktig av det jag sett på dina filmer och bilder. Försök att inte tänka på dom negativa sidorna utan tänk på allt posetivt, även om det för tillfället kanske inte är enormt mycket men tänk att minsta lilla är ett steg i rätt riktig.

Tro på dig själv!! :)

2010-04-01 @ 15:20:19
URL: http://meliehoppman.blogg.se/
Postat av: fanny <3

jag har oxå kännt så, som att man inte blir bättre hur mycket man än försöker & att ingenting funkar lix. men du är bässt amanda!

jag älskar dig, det vet du. (L)

2010-04-02 @ 21:38:57
Postat av: Anonym

Och inte fan blir det bättre för att man tycker att man är sämst. Jag har känt sådär, och typ sagt att gud vad min ponny är snäll som ens hoppar för jag rider så jävla dåligt och så, men då skällde min tränare ut mig ordentligt. Så mitt tips är bara att släppa att man tycker att man är dåligt, tänka att fan vad jag är bra och bara kötta på i stället! ;)

2010-10-05 @ 21:46:59
Postat av: Sanna

Fin blogg du har ! :)

2010-11-15 @ 16:12:30
URL: http://www.showick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0