No one like you <3

Asso seriöst! Det finns ingen bättre än TOVE CAROLINA ABELSON! Hon är bara BÄST! Det finns ingen som jag ÄLSKAR så mycket som henne! Ingen i min familj kan ens jämföra sig med henne! Inte ens min mamma!
Vi har varit bästa kompisar sen i 0:an och ända tills 9:an! Sen så har viu sökt samma program på gymnasiet med, så.. Skulle ALDRIG kunna tänka mig ett liv utan henne vid min sida! Hon är mitt ALLT! Om jag bara fick välja en person att ta med mig till en öde ö eller en enda person som jag aldrig skulle skiljas ifrån så skulle det vara Tove.
Eftersom vi går i samma klass och gör ALLT ihop så undrar många om vi inte bråkar mycket, och det gör vi faktiskt inte! Ibland är det klart att man tjaffsar men vi blir sams igen på 20 minuter!

När hon sa att hon kanske skulle flytta till Stockholm och gå på Strömsholm så stor grät jag en hel kväll, jag rinngde till och med och snyftade och bönade att hon skulle stanna!

Tove är som den syster jag aldrig fick! (min syster är bara dum mot mig så..) Vi är så sjukt lika! Vi behöver inte prata med varandra för vi vet redan vad den andra ska säga och det händer ofta att det blir så här:

- Hahahha! Tänkte du på samma sak som jag?!
- ja, att.....
- JAAA!!! HAHA!

Vi känner varandra utan och innan! Hon läser mig sjukt bra, hon ser nästan alltid om jag bluffar! Vi vet i stort sätt hur vi tänker... Jag tror till och med att Tove vet mer om mig än jag gör själv.. Jag säger ALLT till henne, om hon frågar så svarar jag i stort sätt nästan alltid helt ärligt!

Jag och Tove har upplevt sjukt mycket tillsammans! Sorg, glädje, skratt, gtår och lycka!
Vi har provat saker tillsammans som jag antagligen inte skulle ha gjort utan henne!

Jag SVÄR, hoppar du hoppar jag!
Försvinner du så tar jag livet av mig!

Alla lärare tycker att vi är sjukt lika! På svenskan (jag är i gruppen efter henne) så om jag säger något så säger ofta läraren:
- Så sa Tove med!

En annan lärare kallar oss för "tvillingarna".
Senast IDAG så sa vår idrottslärare så här:
- Det är som en osynlig tråd som är mellan er 2!

Jag och Tove är väldigt lika i sättet, vi skrattar och gråter åt samma saker, har nästan alltid samma åsikter och samma intressen!

TOVE CAROLINA ABELSON, JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN sis <3












































Har säkert över 10 000 bilder på oss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0