Stallet väntar ....

Ska till stallet nu :D
Gabriel ska ridas ut en sväng och konditions tränas på vägen . Den är typ perfekt nu!
Inte för mjuk eller för hård.

Få se vad jag gör med Filur.



Bild på dom som betyder mest av allt och alla (L)


Vi hade nationella i svenska idag -.-' den muntliga delen , och självklart så var jag och Julia först.
Nu är i alla fall allt i svenskan klart för min del .
Så nu är det bara muntligt i engelska , fysik (som vi har -.-') och matte , fast jag missar del C när jag är i sälen :s iiiiinte bra :s







Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg din me!:D Följ min, ska följa din!:D<3

2010-03-25 @ 20:10:03
URL: http://mofffe.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej har du sett att Vira från Hofosho har startat egen blogg, kolla in kandylandy.se <3

2010-03-26 @ 16:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0