Tjockis :D

haha , här sitter jag och tjockar mig med ett winerbröd xd

Träningen gick bra , förutom att jag trillade av xd HAHAHAHAHAH!!!!
Det var en linje på en båge typ eller hur man ska säga , vi skulle kommit dit på 5 galopp språng men det var alldeles förlångt , och jag hann inte korta upp han så vi låg på det jätte galopp språnget mot en bred oxer men som tur var fattade Filur att han inte skulle klara det när vi låg så och vek av , synd bara att jag inte var med på dom noterna xd först flög jag in med överkroppen i bomstödet och sedan kom bena och resten av kroppen lite efter xd
HAHAHAH , asså jag garvar så att min avramling!
och stackars Filur ser helt chockad ut på filmen när det kommer en flygande Tove mot marken xd
men vi hoppade samma linje direkt efter och då var det ingen tvekan , det var vekligen en ryttaremiss jag gjorde och jag får väl vara glad att den kom på träning .

Och förresten det var första gången jag trillade av på han , på TVÅ år snart xd

Men tycker det var bra att han var så pass smart och inte hoppade i det läget.
Han tvekade ju inte efter heller så det var skönt.

Kanske lägger upp film på det senare , HAHAH!

Sen åkte vi till stallet igen och så red jag Gabriel ut en sväng , nu har äntligen vägen tinat upp så det både går att trava och galoppera där :D Gabriel bocka och bralla som fan xd
Nära att ag flög av där med ;)
hah!

Sen åkte jag hem , har typ bara degat och ska snart duscha och åka till Amanda! :D
ska vara med busungarna som jag var med igår också ;) :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0