Min utrustning ...

Det var någon som önskade att jag skulle lägga upp bilder på min tävlings utrustning/ " hemma utrustning".

Rider i min Charles Owen ayr8 leather



Den blåa.

Eller i denna John Whitaker



Fast i blå.


Denna blommiga Kingsland skjortan :



Denna kavajen, Animo :



Sen typ vanliga vita ridbyxor , inga speciella.

Sen racesafe västen:



Sen Tretorn :



Kan ha lite olika shabrak men bland annat brukar jag ha detta :


Har det marin blåa med röd och vit kant .




Ett par färgade stigbyglar Equipe , blåa såklart ;)
Hittade inte bild på just dom men ...

Eller dessa stigbyglar, Sprenger :




Sen har jag Lyckås träns på båda , hittar ingen bild på dom ... xd

Sadlar :

Gabriel har en Prestige Versaille , med dubbelt skin .



Filur har en Tolga :



Fast i brun.


ehhh , kommer inte på något mer att skriva till just nu xd

Kom med förslag på något ni vill se :D










Kommentarer
Postat av: Lisa Härdén

Vill också ha en CO i blå!!! Är skit avis!! :D

2010-03-22 @ 22:06:05
URL: http://lisaharden.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi snygg utrustning du har, vääldigt lik min (L)

blå tretorn, ayr8, gg schabrak,racesafe, shjortan, och sprenger ;D

2010-03-23 @ 07:05:59
URL: http://emmmajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0