utstickande stil....

lookbook.nu

Kolla sidan! Älskar alla kläder och deras stil! Tycker det är såå sjukt coolt att våga mixa olika plagg och använda nördbrillor! Men själv är jag ärligt talat lite för feg!

Vill vara anorlunda, men vad jag än har på mig så är det bara fel!
har jag en adidas tröja eller tights så är jag fjortis, har jag en rosett i håret eller nördglajjor är jag wanna bee emo och om jag har så mycket som vita converse så är jag wanna bee Elin?! Jag kan ju inte ha på mig någonting utan att det är wanne bee eller konstigt och fult!

Man blir såå trött på att man inte kan bära någonting i Habo eller Jönköping!!!!! Varenda unge går ju typ i kläder från Gina tricot -.-´ Det finns vissa som har lite udda stil men de får blickar och kommentarer.. I stockholm och i götet så kan man gå i vad som hellst och det är bara coolt med en anorlunda stil. Men inte här i denna skit! -.-´


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller faktiskt med dig -.-

2010-03-23 @ 20:05:46
Postat av: fanny

på peset bryr sig ingen, det kan jag lova! :)

2010-03-23 @ 20:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0