Veckoplanering...

Fråga de om ni ville se min vecko planering för mina hästar och det ville ni ju så ...

Jag lägger upp min veckoplanering för hästarna lite efter vad som händer / skall hända .
Eller om någon tränare ger förslag , som igår på träningen sa min tränare att jag skulle trimma Gabriel på banan/ridhuset idag och lite lungnare imon, Sen skritta ut .
Så det är annorlunda för varje vecka .

Men denna veckan ser det ut så här för dom :

Filur :
Måndag: Skritta ut
Tisdag: Joggas, på banan
Onsdag: Joggas, ut
Torsdag: Trim , på banan
Fredag: Skritt , ut
Lördag: Trim , på banan
Söndag: Vila

Gabriel:
Måndag: Joggas , i ridhuset/banan
Tisdag: Träning
Onsdag: Trim , på banan
Torsdag: Joggas , på banan
Fredag: Skritt ut
Lördag: Vila
Söndag:Joggas ut

Filur kör lite lungnare för han sätts ju igång nu.


Gabriel överst , Filur nedan. (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0