Vet inte vad jag ska skriva ? xd

Kan bara säga att jag håller med om Amanda's inlägg , fast ag antagligen är denn fegaste av dom alla ? xd


Dagen har varit seg , gick i skolan till 10 över 3 , sen hem äta , stallet , hade insläppet idag och se åter hem och sätta sig framför datan.

Red ut på Gabriel idag , så sjukt skönt att snön börjar smälta bort!
Men skrittade bara idag , han har gått hårt hela helgen + måndag så han förtjänade att gå lite lungnare idag :)

Ska skritta på Filur imon ! :D Första gången jag sitter på han på en vecka!

Kan också till lägga att det är en ny desing på gång , när jag och Amanda har bestämt bilder xd
Men det kommer snart ;)

Imon är det nationella i engelska , uppsats -.-' 
Usch , är typ redan nervös :s 
Jag kommer faila så hårt xd 

 
Min finaste Filur (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0