Avmasknings medel!

Har ni sett detta avmasknings medlet förut ?







Det är som små hästgodisar! Väldigt smidigt om ni frågar mig då de flesa hästar jag har haft tycker att det är lite obehaglit när man stoppar in en stor tub i munnen på dom!

Man kan ge dom i handen eller blanda i dem i kraftfodret , mina hästar äter dem direkt ur handen och dem gillar det faktiskt så det går väldigt fort och är väldigt smidigt! Så det är ett bra tips om era hästar tycker det är obehaglit när man stoppar in tuben i munnen på dom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Smart!:)

2010-10-14 @ 17:26:37
Postat av: Anonym

Osch :D Hade ingen arning om att de fanns :D Kanon ju! Min ponny rent ut av HATAR avmaskningsmedel xD

2010-10-14 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0