gästblogg/ från thea

hej jag är thea månsson och är amandas lilla syster . jag har två b-ponnys som jag kommer skriva mycket om och så kommer jag lägga upp massa bilder på¨dem<3 jag är 11 år och bor på en hästgård. nibe och flash är mina ponnys<3

GLÖM INTE GÅ IN PÅ MIN ÄLSKADE BLOGG @theacajsa.blogg.se 

 dettta är jag och nibes alladin <3 jag har tävlat hononom upp till lb fats nesta helg ska jag rida lb + 5 :D

 vinst i rekional lb + vinnst mautinhourse ponnycup jag har honom upp till lb+5 jag har startat la 1 gång:D



detta är jag 2009 hahah gette ful jag hade inga andra bider på mig:D


förväl alla älskade  bloggläsare GLÖM INTE TITTA TILL MIN BLOGG VARJREJE DAG <3  HEJ DÅ


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha söööt thea !

2010-10-24 @ 16:59:36
URL: http://lindtonia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

söta bilder:)

2010-10-24 @ 18:22:12
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0