Inne VS ute




* Gummistövlar till vardags!
- så jävla ballt! I alla fall på hösten! Super coolt! Fast då ska det ju inte vara några gummistövlar för 79 kr frå ÖoB utan ett par hunter eller replay opch hellst med strumpor i!! Har ett par hunter and i love them!





* Boots/kängor!
-Så snyggt! Har ett par replay för 1800 som jag bara älskar!! Sjukt snyggt + bekväma!



love


* Skjorta + halsduk!
- Tycker att det passar så sjukt bra ihop!







* Lårhöga stövlar!
-
Så jävla fult! Tycker att det ser så billigt ut!!!



euuuuuw!



* Leopardmönster!
-
Säger bara en sak...White trash!!! Kan vara snyggt i små mängder, typ ett linne, en bandana, ett armband osv...Men ajckor, underkläder, koftor, byxor och skor. NEJ!





* Leggings/jeans med ljusbruna lappar!!
- Åååååh va jag hatar dessa! Sjukt fula!







Kom ihåg, detta är mina åsikter! Tycker att alla ska klä sig i det som de gillar!'


har 10 saker till mendet sparaar vi ;)





Har såå mycket mer till inn vs ute listorna men sparar dem till en bloggtorka ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gör fler såna:D

2010-10-18 @ 19:46:22
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Amanda Magnusson

Håller helt med dig!

Och jag har också ett par hunter stövlar så jäkla bra är dem! :D

2010-10-18 @ 21:28:32
Postat av: Felizia

haha fyfan vad du har samma stil som jag;)

Bara älska på hunter stövlarna!!

2010-10-18 @ 22:11:43
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Super snygg jeans skjorta :D vart kommer den ifrån?

2010-10-18 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0