Min helg:

Så här har min helg sett ut:

Fredag:

* matte prov på morgonen
* bytte min magplatta + köpte en förbygel på charlies på min håltimma
* köpte klänning + tights
* piercade navlen
* Trimmade 2 hästar
* Fanny kom
* Feeeeeeeeeest till typ klockan 2 eller nåt, lagom full och lyckat! :D








Lördag:

* Tävlde på JFK, resultat kommer!
* Hedda kom
* Åkte till stan
* Feeestade hela kvällen och var hemma vid typ 3!! LYCKAT!!


Söndag:

* Hedda åkte hem
* Fixa lite hemma
* Rida 2 hästar, framförallt Gajos som har fått en slapp vecka!
* Plugga!!!
* Ev. ut, pallar inte de just nu :p





Sommar <3


massa bilder kommer



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vill också pierca naveln :( Vart någonstans gjorde du de, och hur mkt kostade det? :)

2010-10-17 @ 15:19:40
Postat av: fannyyy

bäääääääst vare baby! HAHA fina bilder :DDD älskar dig<3

2010-10-17 @ 16:25:57
Postat av: Linda

dricker du dagen före du tävlar?????

2010-10-17 @ 20:05:03
Postat av: Anonym

Har bara en liten konstig fråga :P Men läser era päron eran blogg? (=

2010-10-17 @ 20:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0