Resultat!!

Hej alla! Sitter i bilen på väg hem från Värnamo nu. Nöjd med dagen! Lb: hade ett ner i omhopp låg något stort in i en kombination med oxer in så då fick han med sig bakbommen. Men blev 10 på det :) La: han va sååå trött!!! Och hemsk på framhoppninhen! Först petade han 1:an bara rent slarv från hans sida faktiskt. Sen så hoppas jag 2,3,4,5 och då va han as fin! 6an va en kombination som va rätt så lång med oxer ut och eftersom han va så trött utgick jag efter 5an. Tyckte att det var lika bra när han va så duktig! Sen så är det ju lite jobbigt med gajos för han är såå jävla liten och kort (hoppas att han kan mätas ner till en c) sen är kg ju så gummis lång så... Thea hoppade bara en lb på flash. Hon kom i korsgalopp mot 4an, en oxer och dö stannade han och Thea trillade av. Nu ska jag hem o rida rayanni, sen sova! // Amanda Månsson Nu ska jag

Kommentarer
Postat av: Loviiisa

Kul att du är nöjd:) Hoppas ni kan mäta ner honom sen:D

2010-10-09 @ 23:03:47
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0