Resultat!

Inte våran dag igår men det är bara att ta igen!

Gabriel :

LB: haha , det första han gör är att ställa sig och ilglo på läktren. Rev ettan för han var helt borta och hoppade inte upp sig ordentligt , sedan rev vi 4:an blev för flackt. Sedan var han jätte fin resten!

LA: Alldels för trött mentalt, var hemsk på framhoppningen ville inte gå fram för skänklen eller så tog han inte mina halvhalter. Rev ettan hoppade likadant på det som han hade gjort i första gången , sedan rev vi 3:An han kollade alldels för mycket på läktaren sen gick det faktisk bra 4,5 a b c , 6 , 7 8, 9 sedan till sista drog han iväg och tappade galoppen så det rev vi med.

Men får ta det som en träning på han , hans första tävling inomhum och det fanns en del saker att kolla på. Han försöker alltid göra sitt bästa!

Filur :

LA : ASFIN! hoppade sjukt fint , kom lite nära till b i trekombinationen så den bommen föll och sedan blev det lite missförstånd till 7:an men annars var allting perfekt! Han är grym <3

MSVB: Jag satt och feg red till ettan , bara höll och höll så han stoppade där. Eller jag rättare sagt xd
Sedan skärpte jag till mig och red . Hoppade 1,2,3,4a as fint! Sedan till b i kombinationen blev det för långt för han , han fick länga sig som attan för att få ett galopp språng men det räckte inte och det kände jag med.
Men tog ett hinder på vägen ut och då hoppade han perfekt.
Synd att jag tappade mig på 1:an för han var verkligen så himla fin!


Inet våran dag somsagt men vi slutar inte här ;)



Studsbollen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0