Tidig morgon!

Hann inte uppdatera igår kväll, blev klar ganska sent i stallet sen skulle jag och mamma handla sen kom jag hem och hade massor att fixa där.

Nu har jag precis ätit upp min frukost och vi ska dra och mot stallet nu! :D
Är somsagt tävling i Grevagården idag!

Gabriel ska gå LB och LA ( 1m och 110cm )
Filur ska gå LA och MSVB ( 110cm och 120cm )

Kommer någ bli en låååång dag efter som att GP-ponny är idag med , vilket bara det tog 4 timmar sist...

Hörs när jag kommer hem!





Mina älsklingar! (L)






Kommentarer
Postat av: Loviiisa

Lycka till:) Ni är så fina tillsammans:D

2010-10-02 @ 09:29:12
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till till både dig och Amanda:)

2010-10-02 @ 10:09:06
Postat av: Anonym

Lycka till :)

2010-10-02 @ 12:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0